Svampplockning

 
 
Förra veckan tog mamma med oss (jag och min bror) ut i skogen för att plocka lite svamp. En eloge till henne för att hon lyckades med det. Vill bara säga att kombinationen skog + älg och räv rädsla = urusel idé!
 
 
Gjorde mitt bästa för att vara så högljud som möjligt och tror jag lyckades ganska bra. Blev helt lost i musiken så tappade bort både Martin och mamma ett antal gånger. 
 
Tyvärr hittade vi inga ätbara svampar, eller mamma hittade men det räknas inte...
 
 
Rastlös som jag är så blev hela svampplockningen ganska tråkig efter bara några minuter så jag gick ner till den lilla sjön som jag alltid kör hästarna runt. Jättefint är det där ute med massa mysiga sommarstugor.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback