Le phone fyller år

Eftersom min kära iPhone fyllde 1 år för nästan en månad sedan ( den 19 Mars ) så kanske det är dags att fira lilla Holger. Shame on me som kom på idag att han redan fyllt år men bättre sent än aldrig. Så idag riktar vi alla tankar åt Holger som överlevt ett helt år i mina händer.
 
 
Ett stort GRATTIS till min lilla gullegris som fyllt 1 år!
(Observera att jag skrev inlägget igår så...)
När vi ändå är inne i mobilsnacket så kan jag passa på att tipsa er om vart ni kan hitta mig:
Instagram @emmakristinaandersson
Twitter @linsjidder
 
 

Kommentarer
Sara - h o b b y f o t o g r a f :

Hej.
Hur mycket minne har du i din iphone? Samt är det "nog" mycket tycker du? :)

Svar: Hej!Jag har 8GB och jag tycker det räcker så länge man inte har planerat att ha en massa låtar lagrade på iPhonen, men som sagt så tycker jag att 8GB är nog mycket. :)
Emma

2013-04-06 | 08:38:02
Bloggadress: http://saraagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback