Storhandlat

Lösögonfransar LINDEX 69;-

Dessa lösögonfransar har jag tänkt mig att använda till nästa fotografering men man vet aldrig vem det blir som kommer få använda dem. 

Fit me foundation Affection 139;-

Otroligt underbar foundation om jag får säga det själv har aldrig någonsin varit så nöjd med en foundation förut.

 

Det blir aldrig riktigt som man har tänkt sig när man går på stan. Man börjar dagen innan och sitter i lung och ro hemma och tittar på internet vad man kan tänkas köpa. När man väl kommer till stan dagen efter så ändras planerna direkt. Man hittar inte alls det man skulle ha och alla köp blir totalt spontana. Jag köpte även en sak till men det blir en hemlis tills imorgon.


Kommentarer
Olivia (foto) :

sv; följer dig nu :)

kramkram

2012-03-11 | 11:10:51
Bloggadress: http://oliviasphoton.blogg.se/
ElinStrååt :

Ska nog ta och pröva den där foundation någon gång. Du är riktigt duktig på att fota btw!

svar: Åå, ja visst är de där skorna helt to die for! Tyvärr gör jag inga bloglovin byten, men det vore hemskt roligt om du ville följa min blogg ändå! :)

2012-03-11 | 11:42:00
Bloggadress: http://ennelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback