Renovering

Ursäkta röran men jag kände att saker och ting behövde fräschas upp. Jag kanske kom på det lite sent med tanke på att lovet snart är slut och att klockan har blivit alldeles för mycket men det är ju faktiskt lov så då är det tillåtet att vänta totalt på dygndet. För er som vill veta så har jag även renoverat om mitt rum (intresseklubben antecknar). Det är inte helt klart än men resultatet dyker troligtvis upp på måndag. Jag ska försöka fixa till det här på bloggen imorn men nu tror jag att det kanske är dags att krypa till kojs för det är Vasaloppet imorn kl.8 och det går bara inte att missa.

Canon EOS 1100D + Tamron 28-75mm f/2.8

Jennifer, jag glömde att lämna tillbaka ditt underbara objektiv men jag hoppas att det går bra om  du får det nästa gång du kommer hit


Kommentarer
jennifer :

Emma! Det går helt klart superbra att du lämnar tillbaka det då, eller så kanske Martin kan ta med det när han kommer till moi! Men fick du inte lill-smset från mig där jag skrev att du fick ha det tills vi sågs igen? :)

2012-03-04 | 11:57:05
Bloggadress: http://smoothtrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback